איטום גגות מרוצפים

איטום גגות מרוצפים נעשה במספר דרכים .

בדרך כלל השיקולים נעשים בכפוף להחלטות מזמינ/ה העבודה חשוב מאוד לציין מהן השיקולים  והעלויות ולקבל את החלטות הנכונות ביותר בעבורכם.

איטום גגות מרוצפים ברובה:

ניקיון כולל של המשטח המרוצף הסרת שמנים לכלוך מתקנים,ריהוט וכדומה.

חריצת כלל המרווחונים (פוגות) בין האריחים.

מילוי ברובה אפוקסית או אקרילית  ניקיון של הריצוף יישום פריימר (חומר מקשר על תשתיות). ויישום פוליאוריטן טהור שקוף כגון הייפר-דסמו T ובסיומת פיזור קווארץ לחספוס המשטח ולמניעת החלקה. השיקול בין רובה אפוקסית לאקרילית משתנה עם התזוזות במבנה חזקות הרובה האפוקסית תישבר כמו זכוכית .

איטום במריחות צמנטיות שונות וריצוף בהדבקה מעל :

יש לפרק את הפנלים בכל מעטפת המשטח. לחרוץ את כלל הריצוף וליצור אהדזיה (יכולת קישור והדבקה ) גבוהה וליישם פריימר מתאים . ולאחר מכן יש לבצע מערכת איטום בשכבות עד להגעת 3-5 מ"מ יבש .

לאחר מכן ניתן להדביק קרמיקה בדבק ייעודי מתאים רצוי מאותה סידרה של היצרן בכדי ליצור מערכת אחידה שיודעת לדבר באותה השפה.

ובסיומת להדביק אריחים ע"פ דרישות הלקוחות השונים ולסיים ברובה אטומה .

איטום גגות מרוצפים מהשורש :

האופציה הזאת אומנם הכי יקרה אך תסמכו עלינו היא הכי זולה לטווח זמן הארוך מדובר בטיפול יסודי המכונה טיפול שורש בדומה בשיניים.

פירוק והסרה של כלל המערכות טיפול בתשתיות השונות כגון מערכת הניקוז,תשתיות מים ,חשמל וכו. יציקת שיפועים חדשים או טיפול בישן.

איטום ובדיקת הצפה או במערכות תרמו-פלסטיות כגון יריעות P.V.C או במערכות ביטומניות כגון  זפת-חמה במשקל 3 קילו למ"ר ואיטום ביריעות ביטומניות כמובן שבהתקנת ראש ניקוז חכם מסוג דלמאר עם נקז כפול חכם היודע למנוע מצה של מים חוזרים. בדיקת ההצפה תהייה למשך 72 שעות ע"פ התקן. ולאחר בדיקת איכות תקינה ניתן להמשיך בשלבים מערכת הגנה וניקוז כגון ביטו-דריין מצע וריצוף מחדש עם רובה אטומה.

דברי סיכום:

אז נשמע לכם מעט מבלבל או שהצלחנו לעשות לכם סדר בדברים  חשוב להבין שאחריות המערכות משתנה בין האופציות  האופציה היסודית תחזיק מעמד עשרות שנים אם היא תקינה .

אנחנו באיטום סופי מומחים בביצוע מערכות איטום ובידוד  משלבי התכנון הבדיקות, וביצוע מדוייק. אז תפנו אלינו ונחזור בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות.

איטום מרפסות מרוצפות